Bu Blogda Ara

14 Aralık 2012 Cuma

GECİKMİŞ BİR POST:)











Post gecikti Ayşe Nil'in mevlütü'de gecikti:)Malum Ayşe 29 Temmuz doğumlu olduğundan ve herkesler tatilde ve yazlıkta olduğundan mevlüt'ü erteledik ve geçtiğimiz ay yapabildik bende ancak yazabiliyorum:)Ayşe doğduğundan beri ona ait ilk aktivitesini de yapmış bulunuyoruz:)sırada diş buğdayı ve doğum günü var..mevlit için Ayşe Nil canım arkadaşım Selin'in bu zarif hediyesi olan body ve tütü'sünü giydi ayakkabılarıda bilstore'dan bu cicideri patiklerdi..Mevlüt olurda hediyesi olmazmı açıkçası hediye için düşünecek vaktim fazlasıyla oldu ve hem konsepte uygun olduğu için hemde çok şık ve kalıcı olacağından bu inci tesbihleri yapmayı uygun buldum:)Tesbih,kağıt torba ,organze kese ve organze kurdeleyi istoç'tan aldım hemde Ayşe ile gittim oraya :)etiketleri ablam hazırladı ve sonuç bence güzel oldu:)bu arada cam sürahi ve şeker kavanozu paşabahçe'den..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder