Bu Blogda Ara

15 Aralık 2012 Cumartesi

AYŞE NİL'İN CİLDİ İÇİN..

Ayşe Nil doğduğundan beri sadece bu 3 ürünü kullanıyorum..malum tam yaz bebeği olarak doğdu Ayşe Nil ve göbeği düşene kadar geçen süre dışında (10 gün yani göbek düşene kadar yıkamak yasak olduğundan)her gün yıkadım taki ekim ayının sonuna kadar birde arada 3 günlük verem aşısı durumu vardı:)ekim sonundan beride gün aşırı yıkıyorum.Belki suyla bu kadar haşır neşir olduğundan o kadar ciddi sıcaklık ve neme rağmen hiç pişik problemi yaşamadık..Saçlarını ve vücudunu haftada sadece  bir kere şampuanladım onun dışında sadece SU... zaten o kadar az kullanıyosunuzki iri bir damla fazla bile geliyor fotoğrafta görüldğü üzere 5.5 ayda ancak yarıya geldik:)birde banyodan sonra ve masajlarında yağ kullandım özellikle masaj sırasında kullanımı harika oluyor kokusu çok hafif (bu arada bebek masajıyla ilgili bir post hazırlayacağım)ve desitin pişik önleyici krem..evet biz bu sorunu yaşamadık ama ben düzenli olarak altını her açtığımda mutlaka bolca sürdüm adı üstünde pişik önleyici ama kokusu çok güzel:)birde bu markanın oluşmuş pişikleri tedavi edeni var kiii aman yarabbi böyle pis bir koku olamaz ama çok kuvvetli ve iyi olduğu söyleniyor:)şimdiii neden MUSTELA öncelikle mustela kendi cildim için de hem önceden hem de hamileliğimde kullandığım bir marka  ve en en en önemlisi neredeyse piyasada PARABEN içermeyen nadir ürünlerden olması ..biz kullandık memnun kaldık tavsiye ederiz :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder