Bu Blogda Ara

16 Ekim 2012 Salı

Nuna Leaf Anakucağı

uzun zamandır ayşe nil'in evdeyken üzerinde rahat edebileceği bir anakucağı arayışındaydım... fisher price,chicco,tiny love,kraft,peg prego....ve birsürüsünü araştırdım tabiiki evde kullanacağı için çokta pahalı birşey istemedim ama bu tip ürünlerin taşıdığı ağırlık ve rahatlığı fiyatıyla doğru orantıda...ilk önce e bebek'ten chicco jolie anakucağını aldık ancak ilk bakışta diğerlerine göre daha iyi gibiydi ama kurduğumuzda yatılan yerinin bildiğimiz polyester olduğunu gördük üzerinde yattığı 10 dk. içinde nil'in kafası su içinde kaldı ve üzerinde hiç rahat edemedi..fiyatı da 199 tl idi....sonra düşündük pusetini de kullandığımız nuna markasının şahane bir anakucağı vardı yurt dışında bir çok ödül almış bir tasarım ve kılıfı organik pamuklu kumaştan chicco'yu aynen geri verip bu güzel anakucağını aldım fiyat belki diğerleriyle kıyaslanınca yüksek gelebilir (399tl):)ancak inanın değiyor..kızım üzerinde çok rahat ve terletmiyor müziği ve titreşimi yok ancak çok nazik bir şekilde sağa sola sallıyor bu bile yeterli...:))

3 yorum:

  1. Merhabalar,

    Ben de bu üründen almak üzereyim ama birşey merak ediyorum.Acaba kaç aylıkken ve kilodayken aldın, kaç aya ve kiloya kadar kullanabildin? Bir anakucağımız var ama pek memnun değiliz. Kızım şuan 3 aylık ve eğer 2 aydan fazla kullanamayacaksak ikinci bir masraf yapmak pek mantıklı görünmüyor:(
    Bir de gerçekten üstünde reklamındaki gibi bebek uykuya dalabiliyor mu? :)

    YanıtlaSil
  2. merhaba:)nuna'nınkendi sitesinde leaf anakucağıyla ilgili bir tanıtım videosu var öncelikle ürünü almadan onu izlemeni tavsiye ederim o videoda görüldüğü üzere uzun süreli kullanım olanağı sağlayan bir ürün tabii şu da önemli biz bunu 4.ayda aldık ama çok daha küçük aylarda da kullanılabiliyor Ayşe Nil yeni doğduğunda henüz Türkiye'de satılmıyordu:(uyku meselesine gelecek olursak gündüz kısa süreli uykularda ben rahat ettim üzerinde uyudu,oynadı bizimle birlikte oynadı ama her bebek bir değil tabii :)sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Yanıtın için teşekkürler. E-bebek'te füme-gri'si kalmış. Onu alacağız sanırım. Youtube'den de epey bir video izledim bu ürünle ilgili. Gerçekten başarılı!

    YanıtlaSil